aman, bana dikkat!

feribota falan batarsa, bilin ki benim yüzümden..
aslıkara ailesi’ni bilinçaltı aleminde salladım!
aslikmiyav ailesi beni dün gece rüyasında görmüş.
hepsinde de anlamsız bir kahkaha.. hani benim meşhur kahkahalarımdan(mış). ortamı inletircesine olan.

aslmiyaviın rüyasının starringi: ben da kogmiyavpal asmiyav ve bir X kişisi. X kişisi ve asmiyav durmaksızca fingirdeşirlerken ben bunu  dagmiyav saklıyorum. aynı zamanda da durmaksızın kahkaha atıyorum!
O sırada da Hurmiyav bizim eve gelerek bir ayakkabı deniyor. Kurgu bundan ibaret, asmiyav “brezilya dizisi” kıvamındaki hayalgücü, bilirsiniz.

nidamiyavnın rüyasında ben saçlarımı kestiriyorum! -daha nereye kesiliyorsa- Tahmin edebileceğiniz üzere (tabii ki de) kahkahalarım  yine bu kurgunun içinde. Ben, miyaviyav, durmaksızın kahkahalardayım!

hurmiyavnın rüyasının kurgusu ise tamamen benim kahkahalarım üzerine. H.A’nın hatırladığı iki şey var. Ben ve kahkahalarım!!

asmiyav’nın rüyasında bahsi geçen Dağcan Kopal da beni rüyasında görmüş tahmin edebileceğiniz gibi.. Ama onun kurgusunu henüz bilmiyoruz! Öğrenince size iletirim efendim.

Gelelim benim rüyama -bahsi geçen kahkaha kız-. Ben rüyamda hamileydim efendim. İşin garibi, babası kim kim bezleri alacak sonumuz n’olacak gibi sorular sormak yerine inanılmaz bir huzur sonu gelmez bir mutluluk akıyor suratlarımızdan. Herkeste bir gülücükler ki sormayın! Sanırsınız ki bir mustafakmiyav doğuruyorum… Babasını da biliyorum hani, öyle saklı bir olay da yok. Gidiyorum X kişisine “I’m pregnant” diyorum. Ama o kısımları tam olarak hatırlamıyorum efendim. Rüyamda konuşma geçmiyor diye hatırlıyorum. Dedim ya, her şey o kadar huzurlu ki konuşmamıza gerek yok!! Kuşlar falan.

Anlayacağınız gibi sevgili okur, tehlikedeyim.
Bu akşam istanbula gidiyorum, feribot batarsa suçlusu benim!
Yada görebileceğiniz üzere, lotoyu ben tutturabilirim! Kahkahaların başka açıklaması olamaz çünkü.

Yakın bir zamanda kahkahalara boğulacağım, nedeni bilinmez sevgili okur!

~ by enole on July 22, 2008.

One Response to “aman, bana dikkat!”

  1. elvan, gazetecilik kariyerine bu güne kadar inanmayı reddetmiş olsam da bugünden itibaren seni bu alanda sonsuz destekliyorum. ne olursa olsun arkandayım, sende bu yeteneği görüyorum. Evet, bu üslupla yeni bir gülse birsele merhaba diyoruz gibi geliyor bana.

Leave a Reply

 
