şüpheler, şüpheler..

Rüya yorumu kitapları karıştırmaya başladım! Lütfen siz de yorumlarınızı yazınız. İkinci gece, sıradaki bölüm. Rüyam çok reyting aldı efendim, ikinci bölümünü yayınlıyor bilinçaltım!

Hamileliğimin 7. bilemedik 8. ayları.. Mekan: site. Komşumuz Japon hanımefendiyle anne adaylarının arasındakine benzeyen bir diyaloğumuz var. Evleri de restaurant, yöresel yemekler, dumanlar, göz önünde sulu lezzetli yemekler.. Bir aşermişim ki Japon usta getirtmişiz gibi..

Bu bölümde, ilk bölümün aksine telaş ve heyecan var! 2. bölüm olduğu için yaklaşık bir 4 ay geçmiş.. Karın şiş, ben telaşlardayım. Telaşımın sebebi, sevimli konuğumuzun geliyor olması. Bir kargaşa, bir curcuna ki sormayın!

Sancılar geldiğinde Japon hanımefendinin evindeyiz, karnımı inceliyoruz.. O sırada başlıyor ekşın, koşuşturmaca. Hemen merdivenler çıkılıyor evlerden geçiliyor, tek amaç babaya ulaşmak. Fakat, birden babasıyla aynı evde yaşadığım halde, bu durumdan haberdar olmadığını hatırlıyorum efendim… Koşuştururken eve sancılar içinde, birden minik konuğumuzun aslında gelmediğini, “fake” sancılar içinde olduğumu anlıyorum fakat Japon hanımefendi alınmasın boşuna telaşa girmiş olmasın diye bu durumu sürdürüyorum.

Bu sırada,  herşey birden duruyor. Karnıma bakıyorum. Dokunuyorum. O kadar ince ve yumuşak ki, içerden bir kafa hissediyorum! Ardından minik bedeni gezerken kolu tutuyorum ve kol bir anda dışarda görülüyor, ben el tutuyorum! Tam şu sırada o kadar dehşete kapılıyorum ki uyanıyorum sevgili okur.

Hiçbir rüyamın sonu yok, hiçbirinin sonunu göremedim…

~ by enole on July 24, 2008.

Leave a Reply

 
