hesaplarıma göre… (biraz bekletebilir, zira düşünemiyorum bile!)

saat 21:40. dün gece bu saatte ayaktaydım şimdi görsel zekamı çalıştırıyorum hemen…
cuma sabahı 7:00-8:00 civarı kalktım ve o zamandan beri ayaktayım. 36 saati geçmişiz.

Sabahın ilk saatleri iyiydim, sonraları iyice çuvallamaya başladım. Elif Gülseren Perver’in suratına bakarken bir anda dinlemediğimi anlıyorum, ne anlatıyor ki diye düşünüp çook zorlayarak dinlemeye çalışıyorum. İsmin de hali… Odaklayamıyorum bir türlü. O da farkında. Kim bilir gözlerim ne hareketler yaptı da bu kadar dikkat çekti. Gözlerimi kaşır gibi yaparak 1 saniye uyumanın peşindeyim. Yere kapaklanmamak için zor tutuyorum. Sarhoş gibiyim. Zaman kavramı kalmamış, düşünüyorum da ne ne zamandı hatırlayamıyorum. Bir bakıyorum sınıftayım birden yemekhanede belirmişim sonra minibüsteyim, evde, Pink Floyd dinleyerek uyumaya çalışırken. Bir de bu var, okulda demiştim ben ama. Evde de uyuyamam şimdi dedim. Koy kafayı yat uyu bütün pazar, yok. 1 saat falan uyudum, o da zorla.

Halim evlere şenlik. Bir sessiz içine kapanık tip oluyorum, birden agresifleşip bağırmaya başlıyorum. Bir de cümle oluşturabilsem.. Kaeh-eee- sen bu sle doka.as dasas d. yok, çıkmıyo. Sonra gülmeye başlıyorum.

Syd Barret –ahh.

~ by enole on August 16, 2008.

Leave a Reply

 
