öfkeyle beslenmiş hırs

Her ne kadar okulun saatleri 09:28i gösterse de saat 13:20 ve 6. derse girmiş bulunuyoruz. Birebir etürleri için 2. saatim fiziğe ayrılmış durumda çünkü Birant ben ve Çağrı geriyiz konu olarak. Üçümüz bir etütü yeni bir konu öğrenmek için kullanacaktık. Fakat Fizik çalışmayı konuyu anlamadan sevmeyen biri olarak Optik testlerini (ışığın kırılması gibi) reddettim durdum bütün bir hafta. Bunu içündür ki dün gece yaptığım “birkaç” soruda yapamadığım binlerce soruyu sorma ihtiyacı hissettim ve bir etüt istedim. Sema’nın  (Rehberlikçi yeni) yanına gidip Fizik etütü istedim. Gözlerimin önünde üçüncü saat boştu. Yerin olmadığını söyleyince “üçüncü saat bos” diyiverdim sonra hıı diyerek içeri girdi. Hemen arkamdan Buğra’yı gördüm “AA üçüncü etüt boş” diyerek içeri girdi. 2 dakika geçmedi ki yeni etüt listesi olay yerine geri döndü, üçüncü saatine “Buğra Sırmacı” yazarak.

L oldum, içime attım. Dedikodu yaptım bir ders sonra dayanamayarak.. Duydu da miyav seni 2. saate yazdım dedi. Hıı dedim. Ne diyim, L olmak için zorluyorlar.

14:15- Dikkat çekmeye çalışan EÖK inekleri etüt saatine hazırlık saatinde girmiş bağırarak oyun oynuyor. L olmaya zorluyolar…
OF SARIKIZ YA

~ by enole on August 19, 2008.

Leave a Reply

 
