harcanıyorum. beni ünüme kavuşturun. yetkililer! size sesleniyorum.

Dün gece babam tutturdu “beatles gecesi” yapıcaz diye. İyi dedik, Michelle çalalım bak notası da var baba. Bir anda nasıl oldu bilmiyorum ama “imagine” çalmaya başladık. Önümde Yoko eşliğinde John Lennon, ben de deşifre yapıyorum kulaktan, akor tutturacağız ya, hani yeteneğiz hesabı! Kime kanıtlıyorsak? Neyse, bikaç akor denedik ana hatları bulduk minörleri majorleri hangi akor nerde ama düzenlemeyi yapamıyoruz! Daha o seviyeye ulaşamadık. Ben de baktım “Gökçen Koray”ın IDSO cocuk korosu çalışmalarında çaldığı gibi soldan akor tuttururken sağdan melodiyi tıngırdatmaya çalışıyorum.. Sonunda pes ettim de güzel bir youtube dersi buluverdim. Çaldık, söyledik. Popüler şarkı repertuarımın ilk şarkısı da imagine olmuş oldu. Babamın hesaplarına göre arkadaş arasında ortam olunce oturup çalacakmışım, yoksa olmazmış. Piyanist şantörüm ya ben…

İlke’yi aradım sonra, blogumu okuduğunu söyledi telefonu açar açmaz. Efendim ben harcanıyormuşum, testler çözerek. Bırakaymışım bu işleri, keşfedileymişim… Bir de parçayı çalayazdığımı söyleyince -kulaktan-! Aman aman, miyavmiyavoldu bir yetenek kumkuması…

Anlayacağınız üzere harcanıyorum efendim. Test çözmek neyime. Bünyem sarsılıyor! ÖSS aday adayı olmak benim gibi yeteneklere  yakışmıyor(!). Yetkililere sesleniyorum. Beni ünüme kavuşturun!

~ by enole on August 24, 2008.

One Response to “harcanıyorum. beni ünüme kavuşturun. yetkililer! size sesleniyorum.”

  1. bu gün itibariyle seni ününe kavuşturuyorum. Rss’inde beni takip ettiğini bildiğim en azından 3 kişi artık varlığından haberdar. Zengin olunca beni unutmayasın piliz.

Leave a Reply

 
