miyav.
miyav.
ve anılar başladı tekrar..
sarı kız anthony’i hatırladım. Bir ay önce kadar bulmuştum onu, durmak bilmeyen kapı gıcırtısı miyavlarıyla tüm siteyi çileden çıkarmıştı ki sahiplendim . Eve getirmiştim, süt vermiştim, sakinleşsin diye beklemiştim. Sep laf edince balkonda besle diye sinirleniverip bir hızla dışarı çıkarmaya calıştım ki lady fırlayıvermişti neymiş o yanındaki diye? sarı kız o kadar korktu ki 3 metrelik duvardan atlayıp bir yerlere gitmişti.  Öldü sanıp bütün gece ağlamak bile az geldi. Dünyaya küstüm, kimseyi yanıma sokmadım. Sonra da haber alamadık Sarıkız Anthony’den.

Hala bazen sesini duyarım mev mev diye. Kesin ve net, kapı gıcırtısı mevini…

~ by enole on September 3, 2008.

One Response to “”

  1. ne yalan! ben sabahında onu alişlerin bahçede görmüştüm ki

Leave a Reply

 
